Svåraste matchen för säsongen.

Akropol/Norrbacka åker på onsdag till Norrköping för borta match mot stor favoriterna till SM guldet Norrköping Dolphins. Inte nog med att det är det svåraste och bästa laget att möta, vi har problem att få ihop spelare som inte är sjuka och kan spela på onsdag.

Lagets storstjärna och kanske viktigaste spelare Hussein Haidari är bortrest och kan inte spela, dessutom har vi idag måndag 3 spelare till som är sjuka och osäkert om de kan spela. För att kunna ha en chans mot Dolphins behöver laget alla spelare att tillgå, så lär det inte bli på onsdag.

Vi får åka ner till Norrköping för att göra en så bra prestationer som möjligt, men att det ska räcka till en seger denna gång, nej det tror jag inte, Dolphins är alldeles för bra.

Uppdaterad Januari 22, 2013